2013年6月1日 星期六

2013/5/31 登…..登…..登…….登......C'Coleccion 面世了!!

 

5/31是一個很特別的日子, 所以就算我只是剛剛放學回家, 我都好想係特別的”這一天”給自己一個記念/回憶. 或者係好多年之後, 當我再睇番今日自己寫下的說話, 會有一種難以形容的感覺/味道. .
經過這陣子與好友”林小姐”日與夜的努力, 我地的FP今日終於面世了
登…..登…..登…….登…… (http://www.facebook.com/C.Colecollection)

身為FP新手的我地, 當然明白一開始的時候總會有無數的困難, 壓力. 但係我地有信心, 我地會把努力學習, 努力克服困難. 因為我地都係打不死的 ”淑女/中女”!!!

自從大學畢業留之後, 我真係好耐都無上過堂, 特別係放工仲要番果種……不過我地今次真係好好彩, 俾我地遇到一位教學仲好有熱誠, 可愛的Miss. 有時佢俾我地的鼓勵, 或者一個”Like” 已經好似同我地打佐支強心針, 令我地好有動力, 真的十分感激 !!!!!!!!
最後我真的要衷心感激我地一位好朋友仔”淩同學”
(佢以後會係我地的 C’Coleccion 的I.T總裁), 無你的幫助, 我地的FP一定無今日的成果....Thank you so much!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言